Sjuka barn...

Ja å så är ju den dära underbara tiden här. Snoriga näsor, hostiga nätter och halsont.
Nu är det Elsas tur med halsont och feber. Inte så hög feber men ändock feber..
Så vi får se hur hon mår imorgon men det lutar åt en vabbning imorgon natt, men torsdag natt kan jag iaf jobba för fredag kan Mange vabba.

Ikväll tog jag en långpromenad med hundarna, det som är synd är att alla är upptagna, trötta eller hör helt enkelt inte av sig. Och det efter att ha sagt att de ska följa med för att de behöver röra på sig..
Då kan man lika bra va tyst och inte säga något alls, jag går oavsett med mina hundar för de behöver röra på sig..

Jag vet att jag låter bitter och att någon kanske blir sur eller nåt över vad jag skriver men faktum är att jag är less på att fråga.
Så hädanefter får folk ringa/messa om dom vill följa med...

Nog om det nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe sen blir de bingen och vila mina värkande leder.. Speciellt vä handled och hö fotled har sagt upp sig ikväll..

Lägger ut en bild på mina monster till hundar när de skulle leka med varann i soffan... Ibland verkar dom tro att de är lika små som ett par chihuahuor..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0