Tärd, sliten och slut som människa...

Idag känner jag mig slut som människa.. Jag är sliten och tärd, det värker satan i handlederna och axeln molvärker..
Tom så det värker i lederna i tårna på hö fot... Suck varför kan det inte bara vara bra för?

Är det här straffet för att jag vill vara nyttig och motionera och gå med mina hundar?? Jag kan inte göra så mycket annat motionsmässigt som jag tycker om och trivs att göra.
Styrketräning funkar inte för då ligger jag som en slagen hjälte i två dagar efteråt.. Simning finns inte på min karta att göra för jag hatar att simma.
Är det någon som har tips på bra saker som kan göra med värkande, havererade leder så skriv!

Imorgon ska jag till veterinären med hundarna för vaccinering, Waldos knölar ska kollas upp och hans vikt ska kollas. Loke ska undersökas för noskvalster för det har min far gett sig tusan på att han har... Så det är väl lika bra å kolla det så är han nöjd sen..

Sen när ungarna är hämtade så ska vi brumma in till stan och möta Mange för byte. Han tar barnen och jag tar semester:))
Nädå jag ska handla en massa mat och köpa skor åt Olivia och Kerstin så de håller sig varma i vinter.
Sen blir de väl en promenad på kvällen om min kropp går med på det.
Bjuder på en bild på söta Kerstin när hon provar min nya mössa:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0