Vad är det med mina djur??

Jag undra många gånger om dagen vad det är för fel på mina djur.. Dom sover på konstiga ställen i konstiga ställningar. Dom beter sig underligt typ som om det är tomt i stallet liksom..:)

Man brukar ju säga sådan husse sådan hund men än så länge har jag inte sett Mange stå på huvudet i soffan, skrikandes och sparkandes..
Loke sysslar ju med sånt flera gånger om dagen..
Ja knäppa är dom iallafall:))

Ute fortsätter snön falla och det verkar inte vilja avta riktigt än. Men fint blir det!

I helgen ska jag på kurs till waldos uppfödare, båtsmans kennel. Det ska bli kul och skönt att komma hemifrån ett tag.. Jag behöver stressa av en hel del tror jag.
Men nu är de dags för bingen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0