Vilken dag..

Kerstin sjuk så jag får vabba inatt.. Jag är snorig som tusan och det svider i halsen. Expressen ringde så jag ska va med i en artikel om echinagard.. Deras fotograf kommer imorgon innan jag ska sova då jag ska jobba imorgon natt.
Var iväg på promenad med Waldo och svetten bara rann så fort jag rörde på mig..
Och när jag kom hem har vi haft spökbesök i köket med brand som avslutning...

Jag vet liksom snart inte vad jag ska göra, men nu har jag iaf mejlat det okända så får vi se om de svarar

Annars så får jag väl ställa mig i hallen och skrika Fuck Off!!!
Så fortsättning följer...

Loke var lätt sur på mig för att han inte fick följa med på promenad men mina handleder strejkar totalt idag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0