Den stulna snutten, akutenbesök och bio...

Ja igår(fredag) åkte jag och Elsa in till stan för att köpa skor och baddräkt.. Vi hann köpa skor och äta sen ringde min syster och ville ha hjälp. Hon har fått meniskruptur och igår låste sig knät helt. Så jag och Elsa åkte och hämtade henne och kusinerna och körde in henne till akuten. På kvällen var jag och lämnade tillbaka en snuttefilt som Mange stulit med sig:) när han hämtade ungarna, Waldo fick åka med.. Han tyckte nog det var himlans kul att komma iväg och speciellt till någon som gav han korv så fort dom hämta nåt i kylen:))
Och nu har jag precis kommit hem efter biobesök, jag och kompisen såg The dark knight rise. Den var bättre än jag trodde men lång så när den slutade hade jag domnat bort i skinkorna:D
Men nu tänker jag sova så jag kan ta itu med datarummet imorgon och ta undan alla bebisprylar..
Gonatt på er alla..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0