Från helvetet till lugnet..

Ja så kan man beskriva mina jobbnätter än så länge ( har ju några timmar kvar)
Måndag natten började med ett totalt kaos med ambulans och sjuka medarbetare och halva våningen vaken och uppe på fötter. Så det blev inte många minuters paus den natten.
Den här natten har börjat med lugnet själv, de sover så sött...
Så nu går jag här och hoppas att det ska fortsätta så resten av natten med..
 
Jag jobbar hela helgen så det blir till att promenera som fan nu på onsdag och torsdag... Det är det värsta med de här fem nätters veckorna, jag hinner inte med mina och hundarnas långa promenader..
Och det märks ju, Loke ställer mest till med bekymmer och stökar runt och Waldo studsar runt som en gigantisk 80kgs studsboll... Men imorgon så ska dom få utlopp för sin energi för då tänker jag ta dom på en riktig långrepa:)
 
Men nu ska jag göra det jag är bäst på...moppa golv:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0