Gnällig idag..

Idag är jag gnällig men det är verkligen en riktig skitdag.. Jag hostar och hostar och det värker i precis hela kroppen.. Det räcker att bara peta på huden så gör det ont, går jag så värker vaderna precis som om man sträckt sig...

Det känns som om jag passerade "bäst före datum" när jag fyllde trettio..
För sedan dess så fallerar min kropp totalt.. Jag avskyr känslan av att inte kunna göra något och maktlösheten varje morgon när jag vaknar och konstaterar att det fanns faktiskt ett ställe kvar på kroppen som kunde värka..

Får man klaga hos reklamationsnämnden ??

Det gick hyfsat bra att promenera men straffet kommer ju nu när jag ligger på soffan och helst av allt inte vill resa mig för att gå isäng...
Skiiittt!!!
Jag blir så innihelvetes jävla frustrerad!!!
(ursäkta språket)

Nåja imorgon är en ny dag och förhoppningsvis så har det slutat värka i någon kroppsdel...
Maja kommer över med sin syster och hennes hund för hunden ska trimmas inför utställning på lördag.. Blir trevligt med lite sällskap utöver de minsta kidsen, de får vara hur söta de vill men ibland är det trevligt att prata med vuxna människor.,

Nej nu ska jag ta lite mer mediciner och sen stappla mig upp mot sovrummet.. Eller så kanske jag ska göra som Loke..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0