Ibland går det mindre bra...

Ibland går det mindre bra kan man säga.. Jag hade en helvetisk morgon så när jag kom hem så var jag toktrött i huvudet och speedad i kroppen så sova var inte det lättaste.
Vaknar av att mobilen ringer och svarar, då är det dagmamman som undrar var jag är... Kollar på klockan 15.35!!! Skit jag ska hämta ungarna 15.30.. Kastar mig ur sängen, på med närmsta kläderna och drar. Kollar frillan lite snabbt i bilen när jag åker och inser att jag har haft bättre dagar:)
Hämtar ungar och åker hem, kommer på hemma att jag har föräldramöte halv sju och inte har en chans att hinna handla och laga mat och äta innan.. Kastar mig iväg så fort Mange kommer hem till Österby och köper pizza. Kommer hem och kastar i mig några bitar och drar till skolan, där jag får tassa in fem minuter sen...
Nu har jag kommit hem och faktiskt hunnit varva ner så nu ska jag bara fixa resten...
Hoppas er dag har varit bättre?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0