Mina hundar är inte som andra hundar..

Eller jo det finns säkert fler som dom men än har jag inte träffat på någon.
Nu menar ju inte jag att mina är extremt duktiga utan dom är helt knäppa i huvudena.
Ta Loke tex, han är vår jakthund... Han låter illa så fort han tycker att han ska ha hela soffan för sig själv. Och då menar jag att han skriker, ylar, han hoppar gärna på den stackaren som råkar sitta i soffan då.
Funkar inte detta så naggar han gärna i fötter och ben..
Detta syndrom uppstår även när han tycker att det är dags att gå ut eller när han är övertrött..
Han är vad man skulle kunna kalla en "pain in the ass"
Sen har vi då Waldo... största nallebjörnen ever... Han ligger gärna och sover på rygg med framtassarna på bordet, eller med huvudet på hyllan under. Han kan sitta i soffan och sova med huvudet på bordet och framtassarna på golvet.. Är han hungrig och man går från ex vardagsrummet mot köket så hoppar han grodhopp och fattar man inte vinken så rugbytacklar han en i knävecken..
Suck...


Kommentarer
Våran Lycka

Waldo vill jag adoptera så himla go:)) Neo behöver en sovkamrat eller skulle de bli " jag gömmer mig i din päls" vän;)

2012-09-22 @ 11:50:23
URL: http://varanlycka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0