Ny vecka igen då..

Jaha då var det måndag igen då och jag hoppas på en bättre vecka.
Idag åkte ungarna med Mange imorse så jag kunde försöka få ihop några timmar vila. Det är så svårt att sova med all medicin, jag får hjärtklappning och blir skakig och då är det omöjligt att somna. Och när jag väl somnar så väcker jag mig själv med mitt rossel.. Lite av moment 22 liksom.:)

Idag är det styrelsemöte och medlemsmöte på hundklubben så jag ska åka dit och hoppas på att jag orkar ett tag iaf. Det är ju som bra att visa sig när jag är ordförande:))
Sen blir de raka spåret hem och vila igen så jag någongång blir bättre.

Resten av veckan lär väl rulla på som vanligt med skola och dagmamma och möten på jobbet..
På lördag ska jag ställa jämthunden på utställning i Gimo, det ska bli kul att höra ett omdöme på henne för i mina ögon är hon helt makalöst fin. Så jag hoppas att domaren tycker lika:)

Men nu ska jag ta en snabbdusch så jag kvicknar till och sen ska jag hämta ungarna och då är det slut på lugnet:)

Men jag är inte så sugen på å lämna sällskapet som jag har just nu:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0