Snålblåst och sömnbrist..

Satan vilken snålblåst det är idag, solen skiner och det är klarblå himmel.. Men inte hjälper det när det flyger pingviner i vinden..
Idag lider jag hårt av sömnbrist, först kunde jag inte somna pga värk i ett muskelfäste som jag antagligen hostat sönder. Sen när jag väl höll på att somna då vaknade Kerstin och var heligt förbannad bara sådär ändå..
Hon fick en flaska välling och jag tänkte att nu somnar hon om, men icke.. Hon låg och muttrade och gormade fram till fem ungefär.. Klockan ringer sex... Jippi.

Så nu kör jag på kaffe i massor dieten och all min vilja och envishet för att inte somna... Ikväll är jag värd på klubben så jag kan inte smita isäng tidigt heller..suck..
Nåja det kommer väl en tid i livet när jag kan och får sova hur länge jag vill..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0