Stålborste i halsen..

Herregud vad det kliar i halsen, det är en sån där torr irriterande klia som fan känsla hela tiden. Det enda jag vill göra är att köra ner en stålborste och karva runt liksom sådär lagom så det slutar..
Men nu funkar ju inte det så därför sitter jag här och harklar och torrhostar så jag får kräkkänslor..

Kvällen har tillbringats med ostbågar, godis, choklad och cola. Ja och så standardinslaget..en sovande man på soffan..
Jag är sjukt less på att han alltid sover på soffan eller i fåtöljen på kvällarna.
Inte så kul direkt och det gör ju inte att man lockas att vara hemma om kvällarna direkt, då kan jag lika bra tillbringa dom med vovvarna ute på promenad eller något..

Imorgon står en tur till stan på agendan och en vovvepromenad på kvällen med Jessica & Co.
Sen är det dags för ny vecka igen med skola och allt annat..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0