Uppe med tuppen..

Eller före tuppen om man har en morgontrött sådan som vi har.. Han vaknar inte förrän halv nio nio:)

Inatt har det inte blivit många timmar sömn så när klockan var sju hade jag och Olivia och Kerstin redan duschat, alla kidsen hade ätit frukost och fått på sig kläder..
Så för ovanlighetens skull så hade vi en väldigt lugn och stressfri morgon..

Ikväll ska jag iväg med hundarna och promenera men det blir en kortare vända och i ett lugnare tempo annars så lär jag svimma:)

Men nu börjar det bli dags för lunch så nu är det spisen som gäller:)

Bjuder på en bild på morgonens höstdimma..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0