Förpubertetstrots...Fuck you!!!

Ja så är det. Jag har lust att skjuta mig varje dag och slita mitt snart vita hår om det fortsätter så här.
Alltså vad hände med ungen när hon fyllde 7? Hoppade det in någon illvillig demon
i hennes kropp och tog över den eller vad?
 
Hon är sur, otrevlig, slåss och vad man än säger åt henne så bara skriker och gråter hon i ren och skär ilska..
I måndags blev hon sur för att hon inte fick följa med och handla, då
möttes jag av en lapp på dörren när jag kom hem där det stod: "jag tycker du ska flytta!"
Ja men hoppsan då och ursäkta mig liksom.
 
Ni där ute som har 7åringar, blir dom så här??


Kommentarer
Tommy

SV: Skrattar . Hade han dragit över dammsugaren hade jag börjat fundera på vad jag gör för fel ;)

Ha en fin helg!

2013-04-12 @ 10:43:26
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0