Översvämning och överkörd hund..

Ja idag är en dag som jag helst bara vill glömma...
Det började med att vi fick översvämning i källaren av smältvatten., bara att ringa försäkringsbolaget och skadeservice och få ut en pump.
Mitt i allt detta ringer kompisen och talar om att älskade Slisken är överkörd och hon är på väg till Ultuna med henne:((

Jag kastade mig in i bilen och drog direkt till stan för ingen ska behöva va själv i en sådan situation.. Nu är Slisken kvar i syrebox och ska stabiliseras inför kommande undersökningar imorgon men inget är brutet och inga inre blödningar tack å lov..

Nu är jag hemma och här brummar pumpen för fullt ute.. Men det är inte massor med vatten i källaren längre.



Kommentarer
Tommy

Sv: Ja nu är det renodlade pessimister som gör sig hörd i min blogg. Det klankas och kritiseras på allt. Mycket hatkärlek!

Ha en fin dag!

2013-04-18 @ 11:22:13
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0