Galet mycket...

Det händer galet mycket i mitt liv just nu.. Jag har varit borta i Nynäshamn och på andra ställen. Bilfan funkar fortfarande inte. Ungarna härjar järnet här hemma och säger bara emot när man säger åt dom.
Åhke växer så det knakar och det går knappt att trötta ut honom. Waldo har blivit gubbe och vill ingenting istället. Kattkräket är helt bindgalen och jagar ungarna och skrämmer skiten ur dom...
Mördarkaninen börjar bli gammal och sliten så jag måste snart låta han gå "vidare"..

Det bor en höna i källaren som ligger på en massa ägg och numer även kycklingar..
Det ligger en surhöna ute i hönshuset som vägrar sluta ruva fastän hon inte ligger på ägg och jag kastar ut henne flera gånger om dagen.

De andra kycklingarna är nu mer hönor så jag bara väntar på att de ska börja värpa..

Jag kan inte sova på nätterna för mina händer skakar så mycket.. Mina minsta barn tycker att man ska kliva upp halv sju... Ekvationen går inte ihop och mamman blir sur.

Och imorse som om det inte räcker med att de ska väcka mig skittidigt så hade jag en bajsblöja typ 2 cm från nyllet när jag slog upp ögonen..
Tack för den och god morgon liksom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0