Journalläsning.. Gott eller ont?

Ja man kan ju logga in på mina vårdkontakter och läsa sin journal som läkaren skrivit i..
Det är ju bra eller??

Jag loggade in och tyckte det var jättekul att läsa om mina förlossningar och div annat.. Sen kom jag till mina senaste besök, konstiga provsvar och direkt så måste jag ju googla lite:)

Dumt, så vansinnigt dumt!!

Nu har jag panik och stressen är total inför mitt läkarbesök på reumatologen..
Kommer dom säga att jag har RA och att jag ska börja med konstiga mediciner?
Eller har jag något i huvudet som växer som inte ska vara där?
Eller har jag något lindrigt?

Ja ni kanske förstår vart jag vill komma, är det på gott eller ont att kunna läsa sin journal??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0