Semester=stressnivå hög...

Alltså det här fenomenet som kallas semester, vad är så bra med det? Jag är kroniskt stressad från dag ett över alla "semestermåsten". Jag har försökt jobba så mycket det finns möjlighet till för jag fixar inte semesterlunken när man slappa och ha det bra.
Det kryper i hela kroppen och jag har svårt att inte göra något.

Så jag grejar lite här, river lite där och påbörjar projekt som jag blir ännu mer stressad av för jag måste bli klar med dom med..

Jag längtar tillbaka till jobb och rutiner och ha något att göra..

Baahh
Jag tror jag skippar semestern nästa år..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0