Störd, cykelj-el och tant Agdakroppen...

Ja idag är jag störd, störd på att jag inte kan sitta still. Störd på att jag är så stressad, störd på min kropp inte vill det jag vill..

Jag fick spel på Mange nu på kvällen när vi skulle hämta svärmors bil så jag tig cykeln och tänkte cykla dit i min ilska.. Gick åt skogen för mitt knä tyckte inte samma sak.. Så det var bara att vända hem igen och väl hemma åkte cykelj-eln åt skogen.. Vad ska jag med cykel till när jag inte kan använda den?

Jag är så less på att sitta fast i denna tant Agda ala 90 bastkropp..
Jag är bara 32 och det smäller och knakar när jag rör mig. Jag skakar i händerna så jag håller mig själv vaken om nätterna.. Jag har ett muminben och ett normalt ben. Allt jag gör gör jag på ren vilja, viljan att vara normal..

Jag börjar lida lite smått av sömnbrist då jag sover max tre timmar per natt..
Suck, om någon har något tips till ett bättre liv så ge mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0