Blir så trött..

Jag är så less, less på att folk går bakom ryggen på mig. Less på att den som svurit att stötta mig ständigt sviker och hugger i ryggen när jag minst anar.
Jag är less på att ständigt vara bitter..
Alltid misstro de i min närhet...


Jag saknar mitt positiva jag!

Men jag kanske ska bli som så många i min omgivning..
En kallhjärtad bitterf***a.
Då behöver jag inte bli sårad och irriterad och alla andra känslor som uppstår..


Allt är värt att tänkas på...

Tror Bullen väntar dåligt väder eftersom han sover på huvudet..(bokstavligen)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0