En tumme är inte lika hållbar som en hammare..

Min snälla mamma har varit här idag och hjälpt mig julstäda och få upp julgrejer.. Dels tycker jag julen suger så jag gör det bara för ungarnas skull. Sen så samarbetar ju inte min kropp så bra med en storstädning.
Mitt i stöket kom jag på att jag skulle möblera om lite i köket.. Sagt å gjort, jag och mammsen högg tag i min stora kökssoffa och vred runt den. Då såg jag att det delat sig mellan ryggstödet och kanten, jag tänkte för mig själv : äh det där kan jag banka ihop med handen..
Ni vet när man använder muskeln vid tummen.. Men vet ni? Den suger att använda till sånt!
Nu sitter jag här och har vansinnigt ont i tummen, och inte fasen är soffan fixad heller..

Men nu är det fint i vårt hus:)




Kommentarer
Tommy

Sv: Tack goding! :)

2013-12-15 @ 10:24:57
URL: http://tommytott.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0