Sista natten..

Äntligen är det sista natten på jobbet för den här gången.
Jag har sovit så vansinnigt dåligt i helgen så nätterna har varit jobbigare än vanligt. Jag vet inte om det är vädret som gör det..

Imorgon ska jag till veterinären och vaccinera Åhke 13.15 så då blir det inte mycket sömn heller, men jag får lägga mig tidigt ist.

Annars så rullar dagarna bara på, just nu håller jag på och kurerar en kyckling med vitaminbrist så den får bo i datarummet där mina nykläckta kycklingar huserar så jag har lite koll på den..

Man har aldrig tråkigt när man bor på landet helt enkelt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0