Feberfrossa..

Jag känner mig som en levande död idag, jag har haft feberfrossa hela natten varvat med hosta.
Just nu är väl febern hyfsat nertryckt med hjälp av olika medikamenter men den tar kål på mig ändå. Näsan är täppt och gör ont och bihålorna har börjat värka, och varenda led i kroppen ömmar så fort jag rör mig..
Så det var bara att ringa jobbet och sjukskriva mig:(

Jag hatar att va sjuk, jag har jättesvårt för att bara ta det lugnt och vila och det är väl därför som jag aldrig blir helt frisk heller. Men jag är för rastlös för att bara ta det lugnt och det finns för många måsten som jag bara inte kan strunta i.

Men jag ska försöka att ta de lugnt och bara göra det nödvändigaste.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0