Idag ska det fipplas..

Jag var in till stan igår och köpte schablon och färg och ditten och datten så nu ska skrindan bli klar:)

Hunden som ska dra den skulle behöva sig ett bad med. Dels för att det ser illa ut om skrindan är nymålad och fin och hunden framför är gråsvartmuggig och stinker dydike. Och sen klagar alla just på att han stinker, känner ingenting jag men så är jag ju igenkorkad i näsan med.:)

Men jag börjar med skrindan så får jag se om jag hinner bada hunden med, annars får han vänta till imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0