Vattkoppor, värk och trasiga tänder..

Det finns bra dagar och så finns det mindre bra dagar. Idag är en mindre bra dag eller ja kan man radera en dag så shoot.

Jag var på bio igår och såg Fast n Furios 6, bra och actionfylld men den blev dyrtittad.. Min kropp klarar inte av att sitta i en biostol i 2 timmar längre.
Första halvtimmen satt jag och bytte position typ var femte minut sen gav jag upp och insåg att det blev bara sämre så jag kunde lika bra bara sitta och hoppas på att jag skulle kunna komma upp sen.
Fingrarna värkte, handlederna värkte och jag fick en mindre attack av orkeslöshet i ena armen...
När filmen väl slutade så var det tant Agda ala 90 bast som stapplade ut..
JAG VILL INTE LÄNGRE!

Hur det känns idag tänker jag inte ens nämna.
Annars idag då? Jo Olivia vurpade inne i hönsgården och slog i en tand så det blir ett besök hos tandläkaren på måndag och ringa försäkringsbolaget.
Kerstin slog till med en femetta.. Vattkoppor..yeyyy lucky me jag måste fan vabba mån och tis natt och ev åker söndag natt också.. Precis vad jag inte behövde..

Aja något positivt blir det den här helgen iaf för imorgon får vi hem nallebjörnen Åhke:)
Bild på honom kommer under dagen imorgon..



Kommentarer
Lina

O så de blev en åhke hehe grattis!!!'

Stackare låter ju inge vidare. Skickar över lite styrka.

2013-05-25 @ 22:01:24
URL: http://varanlycka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0