Vita faran är fortfarande vit:)

Japp så är det! Waldo är mot all förmodan vit fortfarande.. I vanliga fall så brukar han hitta något skitigt ställe att ligga på, gärna rulla runt, direkt när man kommer hem efter ngt jippo. Men inte den här gången.:)

Elsas lärare frågade om jag kunde komma med Waldo till skolans sommarfest, de ska tydligen ha lite barnfilmstema och då måste ju självklart en äkta båtsman vara med:) jag erbjöd dom två! För då har Åhke kommit hit så han kommer få börja sin bana tidigt inom reklambranschen:)

Jag älskar att vara ute bland folk med Waldo, han gör jättebra reklam för rasen med sitt godmodiga sätt.. Och barnen älskar att klappa och mysa med honom. Och jag är aldrig orolig när jag är iväg med honom för han har bara visat positiva egenskaper bland barn och även vuxna.
Han känner direkt när någon är hundrädd, då backar han dit rumpan som är den "ofarliga" änden. Och han har varit en klippa många gånger på hundpromenader med rädda och osäkra hundar.

Så nu väntar jag med spänning på att Åhke ska komma hem till oss så jag får lära känna honom och hans egenskaper. Tanken är ju att han ska få dela rollen som skrinddragare/reklampelare med Waldo:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0