Bus i regnet..

Jag har varit off ett tag men det har liksom inte hänt något värt att skriva om:)

Men jag kan väl berätta om promenaden ikväll. Det var bara Åhke som fick följa med ikväll för jag vill ha ensamtid med honom för att kunna träna bättre.

Ikväll var det en Grand danois pojke på 14 mån med och gick och dra på trissor vad han och Åhke lekte:) 
Det var så kul att se denna stora klumpiga hund försöka jabba efter Åhke som mest bara sprang runt runt i vild glädje över att det faktiskt fanns någon som ville leka:)

Så jag behöver inte tala om att han är trött nu, jag låter bilderna tala..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0