Jag överlevde:)

Jodå jag överlevde 6 ungar med bravur:)
När lånekidsen åkt hem så skjutsade jag iväg Elsa till en kompis för en playdate. Jag, Olivia och Kerstin åkte sen vidare på hönsbytardag och skördemarknad. Och man kan tycka att efter 6 ungar så borde det vara en barnlek att gå med två... Men det tog typ en kvart så körde Olivia magplask rätt ner i värsta lerpölen så då var det bara att åka hem..
Men jädrar vad jag skrattade, hon hade lera ända upp i ansiktet:)

Nu sitter jag i fåtöljen med tacokoma och tittar på Transformers 2 för hundrade gången tror jag.. Men det är bara skit i övrigt på tvn...
Blir nog sängen om en stund så jag är pigg imorgon för då vankas det barnkalas för finaste Bianca:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0