Smått panikslagen..

Ja paniken ligger och lurar just nu, det har börjat molvärka inne i höften och jag är hysteriskt rädd att det är ett skov på gång igen. Jag orkar inte det, det tär på psyket och hela min familj.
 
Jag vet ju hur det var i våras när det slog till och jag gjorde allt för att försöka fortsätta leva ett normalt liv med motion, jobb och div annat..
Jag led varje sekund jag var tvungen att röra mig, jag sov bara någon timme per natt och jag hade ett humör som hade kunnat skrämt satan själv.
JAG VILL INTE DIT IGEN!
 
Visst jag kan bli sjukskriven om det blir för illa men det är inte jag, det ligger inte i min natur att gå och vara sjukskriven.. Vad gör man om dagarna då?
Jag kan ju inte bara sitta för då blir ju allt värre, värken, stelheten för att inte prata om domningarna..
Och går jag emot kroppen och gör saker så tror ju inte folk på att jag faktiskt är sjuk..
 
Jaja det dilemmat får jag ta den dag det händer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

trissmamman.blogg.se

Om livet som mamma åt tre tjejer i småbarnsålder, ett gäng djur av alla de slag och en man som jag inte drar jämt med alla dagar..

RSS 2.0